Najprostszym sposobem na poprawę zysków w branży e-commerce jest zwiększenie ruchu na stronie. Liczba odwiedzin użytkowników zależna jest od miejsca na liście odpowiedzi wyświetlanych przez wyszukiwarkę. Jak pozycjonować sklep internetowy, by zapewnić mu dobrą widoczność w sieci? Dlaczego warto pozycjonować sklep internetowy? Jeśli strona nie figuruje wysoko w rankingu Google, szanse na dużą klikalność są bardzo…
Nie wszyscy zdają sobie sprawę, jak ważne jest pozycjonowanie firmy w Google Maps i wizytówkach. Czym są te narzędzia, jakie przynoszą korzyści i jak zarejestrować w nich swoje przedsiębiorstwo? Prezentujemy praktyczne porady, jak pozycjonować firmę. Google Moja Firma Jest to bezpłatna funkcja konta Google. Służy ona kreowaniu i zarządzaniu wizerunkiem. Bardzo istotne, że zakładka ta…
Twój biznes nie istnieje, jeśli nie jest rozpoznawalny na tzw. własnym podwórku. Pozycjonowanie lokalne ma na celu przede wszystkim uwiarygodnienie marki. Oczywiście zwiększa też zyski dzięki docieraniu do klientów z bliskiego otoczenia, dla których lokalizacja firmy odgrywa kluczową rolę. Pozycjonując lokalnie w Google, musisz pamiętać o kilku zasadach. Jakich? Pozycjonowanie lokalne w Google Na początek zarejestruj…