Budowanie pozycji własnej strony internetowej w Google to długotrwały proces, wymagający od właściciela witryny cierpliwości i konsekwencji w działaniu. Wiele osób szuka informacji na temat tego, jak samemu pozycjonować stronę, licząc na uniwersalne rozwiązania i błyskawiczne rezultaty. Musisz jednak wiedzieć, że wypracowanie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania to długi proces, a Twoje działania nie będą przynosić…
Czym jest landing page? Landing page (pol. strona docelowa, strona lądowania) jest stroną – samodzielną lub podstroną większej witryny – na którą zostaje odesłany użytkownik po kliknięciu w baner, reklamę lub link i zwykle jest ich rozwinięciem. Może opisywać fragment działalności firmy, konkretny produkt lub usługę. Nadrzędnym celem przyświecającym tworzeniu landing page jest dokonanie przez…
Żeby sklep online mógł przynosić zyski, musi być widoczny w wyszukiwarce. Pierwszym krokiem, by to uczynić, jest jego optymalizacja, czyli usunięcie błędów i poprawa struktury technicznej. Aby wiedzieć, co poddać zmianom, należy przeprowadzić analizę. Jak zrobić audyt SEO bez pomocy fachowców? Prezentujemy przydatne wskazówki. Niezbędne narzędzia Absolutną koniecznością jest instalacja Google Analytics. Dokonuje się tego…
Kiedyś były to jedynie internetowe pamiętniki, a dziś odgrywają bardzo ważną rolę w budowaniu świadomości marki oraz komunikacji z klientem. Dobrze zoptymalizowany blog może dać Ci ogromne możliwości i tylko od Ciebie zależy, w jaki sposób wykorzystasz zasięg, który skrupulatnie wypracowałeś. Pozycjonowanie bloga w Google opiera się o podstawowe założenia SEO. Liczy się więc przede…