Jak pozycjonować aplikację na AppStore lub Google Play?
8 maja 2021

    Dla wielu z nas pozycjonowanie kojarzy się tylko i wyłącznie z działaniami podejmowanymi na rzecz uzyskania jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania stron internetowych. Okazuje się jednak, że coraz częściej takie zabiegi prowadzone są również w obrębie aplikacji dostępnych na urządzenia mobilne (smartfony, tablety). Nic w tym dziwnego, ponieważ jak odnaleźć się w…

Pozycjonowanie stron to nie tylko treści i lokowanie linków
5 maja 2021
Pozycjonowanie stron to nie tylko treści i lokowanie linków

Od dawna pozycjonowanie strony firmy kojarzy się przede wszystkim z pozyskiwaniem zewnętrznych linków i tworzeniem różnego rodzaju treści, które mają to ułatwić. Rzeczywiście, te dwa elementy nierozerwalnie wiążą się z prowadzeniem kampanii marketingowych w naturalnych wynikach wyszukiwania, jednak poza nimi występują również inne, tak samo ważne. O jakich aspektach mowa? Optymalizacja SEO, UX i UI…

Kara ręczna w Google Search Console – powody, co robić?
8 września 2020
spadke ruchu po karze ręcznej

Nieprzestrzeganie wytycznych Google dla Webmasterów często prowadzi do nałożenia filtru algorytmicznego lub kary ręcznej. Ten pierwszy przypadek ma miejsce, gdy algorytm Google wychwyci nietypowe zachowanie na stronie, natomiast drugi przypadek – kara ręczna – jest skutkiem działań Google Quality Ratera, czyli osoby, która manualnie dokonała nałożenia kary na nasz serwis. W obu przypadkach ucierpią pozycje…

Pozycjonowanie strony wizytówki/strony firmowej
4 września 2020
analityka strony www

Jeśli nie ma Cię w Internecie to nie istniejesz. Powiedzenie to dotyczy to również firm. Obecnie Internet jest tak powszechny, że stał się podstawowym źródłem wyszukiwania informacji. Chcesz sprawdzić cenę urządzenia – szukasz go w Google, Ceneo, czy Allegro. Poszukujesz dobrego dentysty w Twojej okolicy – znajdziesz go na mapach Google, w katalogach biznesowych czy…