Żeby sklep online mógł przynosić zyski, musi być widoczny w wyszukiwarce. Pierwszym krokiem, by to uczynić, jest jego optymalizacja, czyli usunięcie błędów i poprawa struktury technicznej. Aby wiedzieć, co poddać zmianom, należy przeprowadzić analizę. Jak zrobić audyt SEO bez pomocy fachowców? Prezentujemy przydatne wskazówki. Niezbędne narzędzia Absolutną koniecznością jest instalacja Google Analytics. Dokonuje się tego…
Kiedyś były to jedynie internetowe pamiętniki, a dziś odgrywają bardzo ważną rolę w budowaniu świadomości marki oraz komunikacji z klientem. Dobrze zoptymalizowany blog może dać Ci ogromne możliwości i tylko od Ciebie zależy, w jaki sposób wykorzystasz zasięg, który skrupulatnie wypracowałeś. Pozycjonowanie bloga w Google opiera się o podstawowe założenia SEO. Liczy się więc przede…
Najprostszym sposobem na poprawę zysków w branży e-commerce jest zwiększenie ruchu na stronie. Liczba odwiedzin użytkowników zależna jest od miejsca na liście odpowiedzi wyświetlanych przez wyszukiwarkę. Jak pozycjonować sklep internetowy, by zapewnić mu dobrą widoczność w sieci? Dlaczego warto pozycjonować sklep internetowy? Jeśli strona nie figuruje wysoko w rankingu Google, szanse na dużą klikalność są bardzo…
Nie wszyscy zdają sobie sprawę, jak ważne jest pozycjonowanie firmy w Google Maps i wizytówkach. Czym są te narzędzia, jakie przynoszą korzyści i jak zarejestrować w nich swoje przedsiębiorstwo? Prezentujemy praktyczne porady, jak pozycjonować firmę. Google Moja Firma Jest to bezpłatna funkcja konta Google. Służy ona kreowaniu i zarządzaniu wizerunkiem. Bardzo istotne, że zakładka ta…