Co to jest i jak pozycjonować landing page?
30 lipca 2020
Co to jest i jak pozycjonować landing page

Czym jest landing page? Landing page (pol. strona docelowa, strona lądowania) jest stroną – samodzielną lub podstroną większej witryny – na którą zostaje odesłany użytkownik po kliknięciu w baner, reklamę lub link i zwykle jest ich rozwinięciem. Może opisywać fragment działalności firmy, konkretny produkt lub usługę. Nadrzędnym celem przyświecającym tworzeniu landing page jest dokonanie przez…

Audyt SEO – jak zrobić samodzielnie?
16 lipca 2020
Samodzielna praca nad audytem strony internetowej

Żeby sklep online mógł przynosić zyski, musi być widoczny w wyszukiwarce. Pierwszym krokiem, by to uczynić, jest jego optymalizacja, czyli usunięcie błędów i poprawa struktury technicznej. Aby wiedzieć, co poddać zmianom, należy przeprowadzić analizę. Jak zrobić audyt SEO bez pomocy fachowców? Prezentujemy przydatne wskazówki. Niezbędne narzędzia Absolutną koniecznością jest instalacja Google Analytics. Dokonuje się tego…

Jak pozycjonować blog? SEO dla blogera
9 lipca 2020
Jak pozycjonować bloga

Kiedyś były to jedynie internetowe pamiętniki, a dziś odgrywają bardzo ważną rolę w budowaniu świadomości marki oraz komunikacji z klientem. Dobrze zoptymalizowany blog może dać Ci ogromne możliwości i tylko od Ciebie zależy, w jaki sposób wykorzystasz zasięg, który skrupulatnie wypracowałeś. Pozycjonowanie bloga w Google opiera się o podstawowe założenia SEO. Liczy się więc przede…

Jak pozycjonować sklep internetowy?
2 lipca 2020
Samodzielne pozycjonowanie sklepu internetowego

Najprostszym sposobem na poprawę zysków w branży e-commerce jest zwiększenie ruchu na stronie. Liczba odwiedzin użytkowników zależna jest od miejsca na liście odpowiedzi wyświetlanych przez wyszukiwarkę. Jak pozycjonować sklep internetowy, by zapewnić mu dobrą widoczność w sieci? Dlaczego warto pozycjonować sklep internetowy? Jeśli strona nie figuruje wysoko w rankingu Google, szanse na dużą klikalność są bardzo…