Samo posiadanie sklepu internetowego w obecnych czasach nie jest wystarczające, aby móc osiągać korzyści z prowadzenie takiej właśnie działalności. Tutaj jednak do pomocy mamy wiele kanałów, którymi możemy dotrzeć do potencjalnych klientów. Oczywiście możemy liczyć, że szeroki asortyment produktów, jak i atrakcyjne przyciągną do nas klientów. Jednak dobrze jest prowadzić biznes w sposób świadomy i…
Wypromowanie strony informacyjnej, ofertowej czy sklepu internetowego to proces, zajmujący sporo czasu. Osiągniecie wysokich pozycji na konkretne frazy to szereg działań ze strony firmy SEO jak i klienta. Tak naprawdę, aby osiągnąć sukces w postaci wypromowania strony w wyszukiwarce internetowej, konieczne jest posiadanie bogatej oferty w przypadku sklepów czy wartościowego contentu na stronie ofertowej, ale…
Google Search Console, lub wcześniej Google Webmaster Tools, to narzędzie, które jest udostępniane za darmo i pozwala na kontrolę tego jak roboty wyszukiwarki postrzegają niektóre aspekty naszej witryny. Co za tym idzie, o wiele prościej dostosować ją do wymogów określonych w wytycznych dla webmasterów i twórców stron. Jest to produkt, który nie posiada jednak dedykowanej…
Z roku na rok popularność mediów społecznościowych rośnie – korzystają z nich już nie tylko osoby fizyczne, ale także firmy, które za ich pomocą mogą w łatwy sposób komunikować się ze swoimi klientami. Wydawać by się mogło, że wobec kolejnych rekordów liczbowych, finansowych i zasięgowych w Social Mediach, Google nie może pozostać obojętnym – ale jak…