Nieprzestrzeganie wytycznych Google dla Webmasterów często prowadzi do nałożenia filtru algorytmicznego lub kary ręcznej. Ten pierwszy przypadek ma miejsce, gdy algorytm Google wychwyci nietypowe zachowanie na stronie, natomiast drugi przypadek – kara ręczna – jest skutkiem działań Google Quality Ratera, czyli osoby, która manualnie dokonała nałożenia kary na nasz serwis. W obu przypadkach ucierpią pozycje…
Jeśli nie ma Cię w Internecie to nie istniejesz. Powiedzenie to dotyczy to również firm. Obecnie Internet jest tak powszechny, że stał się podstawowym źródłem wyszukiwania informacji. Chcesz sprawdzić cenę urządzenia – szukasz go w Google, Ceneo, czy Allegro. Poszukujesz dobrego dentysty w Twojej okolicy – znajdziesz go na mapach Google, w katalogach biznesowych czy…
Budowanie pozycji własnej strony internetowej w Google to długotrwały proces, wymagający od właściciela witryny cierpliwości i konsekwencji w działaniu. Wiele osób szuka informacji na temat tego, jak samemu pozycjonować stronę, licząc na uniwersalne rozwiązania i błyskawiczne rezultaty. Musisz jednak wiedzieć, że wypracowanie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania to długi proces, a Twoje działania nie będą przynosić…
Czym jest landing page? Landing page (pol. strona docelowa, strona lądowania) jest stroną – samodzielną lub podstroną większej witryny – na którą zostaje odesłany użytkownik po kliknięciu w baner, reklamę lub link i zwykle jest ich rozwinięciem. Może opisywać fragment działalności firmy, konkretny produkt lub usługę. Nadrzędnym celem przyświecającym tworzeniu landing page jest dokonanie przez…