Kara ręczna w Google Search Console – powody, co robić?
8 września 2020
spadke ruchu po karze ręcznej

Nieprzestrzeganie wytycznych Google dla Webmasterów często prowadzi do nałożenia filtru algorytmicznego lub kary ręcznej. Ten pierwszy przypadek ma miejsce, gdy algorytm Google wychwyci nietypowe zachowanie na stronie, natomiast drugi przypadek – kara ręczna – jest skutkiem działań Google Quality Ratera, czyli osoby, która manualnie dokonała nałożenia kary na nasz serwis. W obu przypadkach ucierpią pozycje…

Pozycjonowanie strony wizytówki/strony firmowej
4 września 2020
pozycjonowanie strony firmowej

Jeśli nie ma Cię w Internecie to nie istniejesz. Powiedzenie to dotyczy to również firm. Obecnie Internet jest tak powszechny, że stał się podstawowym źródłem wyszukiwania informacji. Chcesz sprawdzić cenę urządzenia – szukasz go w Google, Ceneo, czy Allegro. Poszukujesz dobrego dentysty w Twojej okolicy – znajdziesz go na mapach Google, w katalogach biznesowych czy…

Jak samemu pozycjonować stronę?
6 sierpnia 2020
Jak pozycjonować stronę internetową

Budowanie pozycji własnej strony internetowej w Google to długotrwały proces, wymagający od właściciela witryny cierpliwości i konsekwencji w działaniu. Wiele osób szuka informacji na temat tego, jak samemu pozycjonować stronę, licząc na uniwersalne rozwiązania i błyskawiczne rezultaty. Musisz jednak wiedzieć, że wypracowanie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania to długi proces, a Twoje działania nie będą przynosić…

Co to jest i jak pozycjonować landing page?
30 lipca 2020
Co to jest i jak pozycjonować landing page

Czym jest landing page? Landing page (pol. strona docelowa, strona lądowania) jest stroną – samodzielną lub podstroną większej witryny – na którą zostaje odesłany użytkownik po kliknięciu w baner, reklamę lub link i zwykle jest ich rozwinięciem. Może opisywać fragment działalności firmy, konkretny produkt lub usługę. Nadrzędnym celem przyświecającym tworzeniu landing page jest dokonanie przez…