Pozycjonowanie sklepu
1 czerwca 2021

Samo posiadanie sklepu internetowego w obecnych czasach nie jest wystarczające, aby móc osiągać korzyści z prowadzenie takiej właśnie działalności. Tutaj jednak do pomocy mamy wiele kanałów, którymi możemy dotrzeć do potencjalnych klientów. Oczywiście możemy liczyć, że szeroki asortyment produktów, jak i atrakcyjne przyciągną do nas klientów. Jednak dobrze jest prowadzić biznes w sposób świadomy i…

Czynniki wpływające na czas wypromowania witryny internetowej
29 maja 2021

Wypromowanie strony informacyjnej, ofertowej czy sklepu internetowego to proces, zajmujący sporo czasu. Osiągniecie wysokich pozycji na konkretne frazy to szereg działań ze strony firmy SEO jak i klienta. Tak naprawdę, aby osiągnąć sukces w postaci wypromowania strony w wyszukiwarce internetowej, konieczne jest posiadanie bogatej oferty w przypadku sklepów czy wartościowego contentu na stronie ofertowej, ale…

Google Search Console
26 maja 2021

Google Search Console, lub wcześniej Google Webmaster Tools, to narzędzie, które jest udostępniane za darmo i pozwala na kontrolę tego jak roboty wyszukiwarki postrzegają niektóre aspekty naszej witryny. Co za tym idzie, o wiele prościej dostosować ją do wymogów określonych w wytycznych dla webmasterów i twórców stron. Jest to produkt, który nie posiada jednak dedykowanej…

Wpływ Social Media na działania SEO
23 maja 2021

Z roku na rok popularność mediów społecznościowych rośnie – korzystają z nich już nie tylko osoby fizyczne, ale także firmy, które za ich pomocą mogą w łatwy sposób komunikować się ze swoimi klientami. Wydawać by się mogło, że wobec kolejnych rekordów liczbowych, finansowych i zasięgowych w Social Mediach, Google nie może pozostać obojętnym – ale jak…